Gallery

Games

RELAX SHIRT PRINTING

NO88-E JALAN DATO UNDANG JOHOL 72000 KUALA PILAH
WASSUP 0123009031

*dimana nak cetak baju murah?
*macamana nak tau baju yang berkualiti?
*bagaimana design pada baju?
*murah tak kalau print baju?
*baju ape yang sesuai untuk saya?
*adakah ukurlilit baju dan badan saya macth?
*bagaimana cara cetak baju?
*berapa banyak teknik dalam silkscreen printing?

begitu banyak persoalan yang bermain dalam pemikiran saya dahulu.
ketika itu saya ingin mencetak baju untuk kelab motor saya (mat rempit lah...)

berbekalkan colection dari ahli kelab dan membawa design lakaran tangan di kertas buku sekolah.
saya pon pergi ke kedai printing baju...
sesampainya saya disitu!terpaku saya melihat bro-bro yg sedang print baju ketika itu..

salah sorang dari bro tu menyapa saya "ye dik!nak ape? 
"saya nak tempah baju bang"kata saya..
bermulalah perbincangan dan close deal.bro tu kata kat saya lagi du minggu siap baju kau dik..
saya pon "ok"

ondoway balik dari kedai printing tu..saya terbanyang2 cara cetak baju tu...
saya merasakan saya sudah jatuh cinta pandang pertama pada silkscreen printing.
saya terus cari kedai printing yg lain untuk buat servey..

bermulalah hari2 saya dengan minat yang mendalam dan melepak di kedai printing baju..
lepak punya lepak.akhirnya saya berkawan dengan perkerja kedai printing tu...
di jadikan cerita pada suatu hari tu!!! bro tu dapat job 12000 helai tempahan,dan beliau perlukan man power....jeng jeng jeng on the spot saya menawarkan diri tanpa rasa ada kemaluan disitu...hahaha
terus saya berkerja dan belajar printing baju disitu.

kini saya dah ade kedai printing sendiri..tu pon share ngan partner@kawan baik
kapasiti produksi :kami boleh print 1000 helai sehari.

itulah kisah saya yg begitu relax...
jika anda ada soalan seperti saya,bolehlah hubungi saya atau datang ke studio kami..
untuk bertanyakan soalan tentang percetakan baju (silkscreen printing)

RELAX SHIRT PRINTING RELAX SHIRT PRINTING Reviewed by Unknown on 07:16 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.